2010. február 21., vasárnap

A szombati nap krónikája

Antonellának reggel kilencre bankba kellett mennie, úgyhogy nem sokat aludtam...
Megvártam. Ott kókadoztam a bankban míg ő tárgyalt. Ez pont arra volt jó, hogy elálljon az eső és kisüssön a nap, úgyhogy felfedezőútra indultunk.
Belville. Ha jártatok már varázslatos helyen... Ez a különböző arab országokból érkezők gyűjtőhelye. A Rue du Faubourg du Temple olyan mint egy bazár. Minden kipakolva az utcára, hatalmas jövés menés. Ez megint egy új Párizs, nyoma sincs a megszokott eleganciának, otthonosan lepukkant minden.

 
 
 
 
 
Persze a gyűjteményembe is került néhány új darab.


Écluse 


Fujj, ez rettenetes volt, egy cukrászda kirakata, tortadíszek. 


Könyvesbolt a Quai Valmy-n ahova grafikus féle jobb ha be sem teszi a lábát.
10 perc után idegesen távoztam. Olyan választék grafikai könyvekből, hogy azt sem tudtam mibe nézzek bele.
Vásárlás fel sem merült, mert még előttem állt fél Párizs gyalogos átszelése.


Cukiság. Már tudom ki fog ilyet kapni tőlem. Természetesen lopom a formát. :P

 
Mivel annyira szép kis sétálós napot töltöttem el, megajándékoztam magam az első éttermi ebéddel.
Hogy az a pirospaprika minek a tányér szélére nem értettem, a gasztronómiai elvárásaim nem elégültek ki tőle, de jóllaktam.
 Bágyadtan, félálomban zötyögtem hazafelé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése