2010. február 3., szerda

Elfelejtettem...

Ma lett volna az első nap, hogy tudtam volna mutogatni Nektek mindenféle jó kis párizsi látványosságot, de az történt, hogy a számítógépemben maradt a memóriakártya... Kicsit szét vagyok szóródva.
Azért elmesélem. :) Találkoztam Christinával és Marie-val, hogy megnézzük a Palais de Tokyo kiállítását. Pechünkre éppen átrendezés volt, viszont a könyvesboltban hosszú órákat töltöttünk el. Lindi tudja miről beszélek. :) Az egészet szeretném a könyvespolcaimon tudni, igazi kánaán egy magamfajtának.

Utána petit promenade a Trocadero környékén, aztán ebéd. Egyenlőre semmi említésre méltó, azokról majd úgyis beszámolok részletesen. Korán hazaindultam, mert sztájkolt a MÁV(SNCF) és kiszámíthatatlan volt, hogy jutok vissza Bessancourtba. Párizs nagyon fárasztó város, ha nem csinálsz semmit, csak nézelődsz, akkor is olyan vagy estére, mintha legalábbis cementes zsákokat cipeltél volna egész nap.

Úgyhogy lassan le is fekszem, mert holnap már tényleg indul az élet és Design graphique órám lesz.

2 megjegyzés:

  1. hehehe jo ejszakat nyunyi, majd hozzaszoksz :D en mostanaban egyszeruen elfelejtek fenykepezni, pedig nalam van a gep is..

    VálaszTörlés