2010. április 8., csütörtök

Malőr

Az elmúlt egy hétben azért nem tudtam képeket közzé tenni, mert megint akadt egy kis gond a gépemmel.
Ahogy sétálgatok a Luxemburg kertben, egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy valami hideg és nedves az oldalamon... a táskám. Természetesen az egész üveg vizem tartalma a fényképezőgép igen jó nedvszívó képességű tokjára ömlött, vagy csepegett nem is tudom, de az eredmény szempontjából ez nem is számított. Ahogy azt kell, ordítottam toporzékoltam. Víztelenítetttem, törölgettem és minden kivehető alkatrészt kikaptam a gépből. Majd, mint a jó túristák a nyakamba akasztottam had melengessék a nap sugarai.
Néhány nap komoly aggodalom és fűtőtesten minden irányba szárítás után jelenthetem túlélte a kalandot a kicsike. Huh! Soha többé vizet a táskába fényképezőgép mellé nem teszek, ez biztos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése