2010. március 13., szombat

Béna nap

Eredeti célom pénteken bicikli beszerzés lett volna. A vonaton Párizs felé derült ki számomra hogy Montreul-i piac péntekenként nincs nyitva. Már késő volt, de gondoltam megnézem milyen az élet a Belleville-i piacon. Természetesen már az is bezárt mire odaértem, viszont teljesen olyan volt a hangulat, mintha legalábbis Albániában lettem volna. A balkán balkánja. Szemétkupacok mindenhol, az otthagyott rohadó gyümölcsök között turkáló éhező emigránsok és francia szót egyáltalán nem lehetett hallani. Olyan volt mintha egy másik országban jártam volna arra a fél órára. Fényképezni nem is nagyon mertem, pedig lett volna mit. Sokat bővülhetett volna a portrégyűjteményem.. Legközelebb szerzek magam mellé egy guard-ot.





















































 











Zsilip működésben

















Ez már a Chatelet-nél egy patkányírtásra szakosodott bolt. A belváros belvárosában... :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése